Merhaba güzel anneler, 32+2 günlük hamileyim hastanedeyim suyum geldi dün 2 kere ve hastaneye geldik muayene kontrol derken 2 cm açılma olduğunu öğrendim, tabi daha erken diye hüngür hüngür ağladım.. İlaç ve serumla durdurmaya çalışılıyor.. Aynı dönem aynı durumu yaşayan oldu mu? Tecrübelerini yazar mısınız 🙏azcık korkuyorum da🙏