Ecmelbeyza inşallah çıkar canım. Bel ağrısı kasık sızlaması göğüs şişmesi hiç ısınamıyorum filan. Bu çektiklerim inşallah bebeğimdendir. Bide ben hep çamaşırıma peçete koyarım çok az da olsa akıntım olur alışmışım küçüklükten beri . Biraz önce lavaboya gittim biraz akıntım olmuş kahverengimsi geldi. Yoksa gözlerim mi öyle görmek istiyor bilmiyorum 🤦🏻♀️