Elif__ Kızlar 33+4 haftalık hamileyim kulak yolu enfeksiyonu geçiriyorum doktor aıgmentin verdi daha önce hamileyken kullandım ama şuan sonlara yaklaştık diye çekiniyorum benim gibi bu haftalarda kullanan var mı acaba 🤔🤔
CananAkdag Elif__ Çekinecek birşey yok canım o kulagındaki enfeksyon sana ve bebeğe antibiyotikten kat kat zararlı
ArzuCnbz Elif__ Sonlara doğru diye çekinmeyin. Bebeğin ilaç için en riskli zamanı ilk 3 aydır . Ve gerekli görüldüğünde o zaman dahi içilir . Ben içmiştim benimki tosuncuk gibi maşallah sağlığı da yerinde korkmayın 😊
17062013 Ben 20 li haftalarda kulak iltihabından dolayı kullandım üstte kalsın diye yazayım dedim canım geçmiş olsun 😊
Afyonlu02 Diş ağrısından dolayı doktorum 1 haftalık kullanmak için vermişti 25 haftalıktı bebeğim o zmn Bi sıkıntı sorun yaşamadık çünkü
Elif__ Sadece haftasından dolayı emin olamadım herhangi birşey olursa diye o yüzden endişelendim teşekkür ederim 😊