Merhaba! Arkadaşlar iki gün önce çok yoğun pıhtılı bir kanama yaşadım. hastanede plasentanın rahim ağzını kapattığı söylendi doktor 20. Haftadan önce teşhis konulmaz yukarı çıkabilir dedi Progestan verdi istirahat önerdi çok endişeliyim rahim ağzını tam kapattığı halde çıkar mı ki tekrar kanama korkusu psikolojimi bozdu 17+3 hafta oldu tüp bebekle hamile kalabildim bunu yaşayanlar sorunsuz atlattı mı acaba