Babyyinlovee kızlar doğum yapalı 11 gün oldu bebeğim küvezde kaldığı için 7 gün göğüsümü sağmak zorunda kaldım iki gündürde emziriyorum ama göğsüm çok acıyor doğru pozisonu bir türlü bulamadım bildiğiniz uç kremi veya öneri varsa açığım ?
Ahmetasaf07 Babyyinlovee önce zeytin yağı , kantoron yağı, lansinoh göğüs kremi tavsiyelerim arasında
Gencos Yaran varsa karbonatlı suya pamuk batırıp göğsünü silebilirsin. Tekrar yara olmaması içinde Silikon göğüs ucu koruyucusu kullanabilirsin çok iyi geliyor hem ağrını azaltmış olur hemde yara yapma oranını düşürüyor denemeni tavsiye ederim
Gencos Yaran varsa karbonatlı suya pamuk batırıp göğsünü silebilirsin. Tekrar yara olmaması içinde Silikon göğüs ucu koruyucusu kullanabilirsin çok iyi geliyor hem ağrını azaltmış olur hemde yara yapma oranını düşürüyor denemeni tavsiye ederim