Anne yanı beşik ufak büyük nasıl olursa olsun bitane olmak zorunda 🖒
Bende kardeşimden kalma vardi o yanımda olcak ilk 5 6 ay için yeter.
Büyüyen besiklerin 80 e 180 leri falan cok büyük kaba yüksek geldi bana da odasina hayatta sigmazdi bide sonradan tek kişilik yatak halide çok kullanisli gelmedi gözüme.
Ama Çilek mobilya da bunlarin daha ufak modelini buldum aynısının 70 e 160 gibi tam uydu odasina onu aldık 3 yaşına kadar bile kullansa kafi sonra genis odasi olur montessori yatak alırız ama simdilik yeterli bence. Odaniza göre karar verin sizde