Bayanlar merhaba 12 haftalık hamileyim henüz. Yatış şekli hangi haftadan sonra önemli oluyor bilmiyorum ama ben çocukluğumdan beri soluma yatamıyorum burnumdaki kemikten dolayı değil 10 dakika yanlışla dönsem hemen nefessizliğime uyanıyorum sırt üstü ve sağ tarafa yatmanın ölü bebek doğumuna sebep olduğunu okudum mecburi sağ tarafıma yatıyorum ama çok korkuyorum ve vicdanen hiç rahat değilim bir sorun olur mu sizce 😔