Dermoidkist ameliyatı oldum pko da vardı ameliyattan 3 ay sonra hamile kaldım su an 10 haftalığız bence Allah ne zaman nasip ederse o zaman oluyor birde ne zaman ayy acaba hamile kalabilcek miyim bu ay oldu mu olmadı mı düşüncelerini bırakttım hemen sonra hamile kaldım stres ve psikoloji çok önemli bence ben burda pko ilgili çok post okudum çok moralim bozulmustu hiç kasma rabbim hayırlı zamanda versin hayırlısı olsun😊😊