Kadiss Kızlar 31 haftalık hamileyim yollar acildi malum ailemin yanına memlekete gitmek istiyorum ama boyle Bı zamanda gitmek ne kadar dogru olur sizce 🤔
Nnur1 Kadiss ben de 30+5 deyim. Çarşamba günü yolculuğa çıkacağım fakat özel aracımla. Otobüs çok sıkıntı olabilir sizin için. Bence hiç risk almayın. Şuan her yer çok yoğun bir de Allah muhafaza 😣
Kadiss Nnur1 keske ozel aracım olsaydı diyorum su an ama malesef 😔her turlu olumsuzluğu da dusunuyorum sonra vazgecıyorum
Tugce_S Ben dayanamadım bugün geldim ailemin yanına otobüsle maske hiç çıkarmadım kolanya kullandım sık sık her mola da yürüyüş ve el yıkama ve mesafemi koruduğumu düşünüyorum
Tugce_S Kadiss herkes de maske vardı zaten görevliler kontrol ediyor her koltukta bir kişi ve çapraz oturuyorlardı ve polis asker görevliler yolda ateş kontrolü yapıyordu
Tugce_S Kadiss İnşaAllah canım güzel oluyor tavsiye ederim ama kaynanan da aynı şehirde ise o Sıkıntı olabiliyor 😅
Kadiss Misssimsek ozel arac olmadıgı İcın otobüsle olacak olursa canım rıske de atmak istemiyorum hıc