Rose2828 Arkadaşlar ankarada natomede giden var mi? Mamak da oturuyorum Mamaksu tip merkezine gidiyordum ancak sadece sezeryan yapıldığı icin hastahane değiştirmek zorundayım bilgisi olan yardımcı olabilir mi natomed nasil
Elifnuruzan_ Rose2828 ilk gittiğimde bayan doktor yoktu taner beye gittim çok güzel ilgilendi ama son 3 4 defadır canan hanıma gidiyorum oda çok iyi zaten 3 tane doktor var toplam canım
Rose2828 Elifnuruzan_ çok teşekkür ederim canim bende Canan hanımı düşünüyordum peki muayen de eşi alıyor mu içeriye 🙏🏻
Rose2828 Elifnuruzan_ ya gittiğim hastahane almıyordu bu ay insalalah oraya gitcem artık teşekkür ederim tekrar ❤️🙏🏻