Sinemaknc Merhaba güzel anneler doğuma girerken makyaj yapmak oje sürmek yasakmış benimde doğumum normal görünüyor ipek kirpik yatırmak istiyorum bi sorun sıkıntı yaparlar mı sizce ?
Heyda Sinemaknc önceden yaptırıyordum simdi yapıstırılırken kullanılan ilaçların solunmasından dolayı yaptırmıyorum . Dogumdan sonra inşallah
1994ozg Sinemaknc makyajda yasak değil ipek kirpikte sorun olmaz sadece sonrasında sorun yaşayabilirsin dökülme aşamasında falan duşta vs bikere yaptırıp pişman oldum ama canım yine istiiyo😁
Sinemaknc 1994ozg bu benim 3. Yaptırışım olucak duş da uyurken falan karışıyor ama onu da temiz rimel fırçasyla düzeltince geçiyor
1994ozg Sinemaknc aynen sadec yüz üstü yatma sıkıntıydı o yüzden bide dökülürken kötü görünüyor ama bende yaptırıcam tekrar ya değer😁