4 gün önce annemin 3. Evre rahim kanseri olduğunu, rahim aldırma ameliyatı sırasında öğrendik. 26 haftalık hamileyim ve üzüntüden ölmek üzereyim. Ameliyatı henüz olduğu için açıklamadık, nasıl açıklayacağız bilmiyorum. Daha önce yaşayan ya da etrafında tanıdığında olan var mı sormak, iç dökmek istedim.