Merhaba hanımlar. Ben eşimin görevi nedeniyle şenkayadayım. İkinci hamileliğim 32.haftamdayım. Zeynep hanıma gidiyordum hastaneden ayrıldığı için ortada kaldım. Şimdi ikisinden birini seçmem lazım. İlk doğumum sezeryan oldu ikinci de öyle olacak çünkü 9 aylıkken hamile kaldım tekrar ard arda oldu anlayacağınız. Biraz korku biraz streste var. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Allah rızası için.