Psikolog-anne Asya23 bebegin boyuna takılmak İcin cok cok.cok erken bir süreçtesiniz boşuna evham yapıp kendinize zarar vermeyin bence 🤗 hassasiyet durumu sizi etkileyebilir
Zlhb Asya23 daha yolun çoooook başındasın kese düzgün mü kalp atışı var mı mühim olan bunlar o haftalarda☺️ Sonra nasıl büyüdüğünü anlamayacaksın bile☺️
Ozlem0707 Asya23 haftasına gore de benım bebegın boyu 5 cm uzun ama bnde esımde 1.90 boyumuz doktor normal dıyo korkulcak bı durum yokmus yanı
Pnrr06 Asya23 çok erken canım inan ben o haftalarda boyu kaçtı hiç sormadim bile 16. Haftalardan itibaren cm oldu o zamandan sonra takip etmeye başladım 😊
Asya23 Zlhb Çokk şükür kese var, kalbide atıyo. Ama kap atışını duymadım. Doktor izin vermedi. Bebek çok küçükmüş. Zarar verebilir kalbine o yuzde. 12 haftamda yine gidicem. Cinsiyeti icin bakalım kendini gostericekmi kuzum 🥰😍
Asya23 Kızlar simdi 8 hafta 5 gun hamileyim. 6 haftaligimda doktora gitdigimde bebegin çok kucuk gec dollenme olmuş dedi. Onun icin sordum yani. 12 haftaligimda gidicem doktora 😊 Cevapladiginiz icin teşekkürler🥰
Pnrr06 Asya23 benimde aynı şekilde oldu canım geç döllenme oldu sonra düzeliyor bu gidişinde herşey normal olmuştur merak etme
Zuzum577 Asya23 takilirda ben sizin haftada oldugumda yalniz hamileyim diye her kese hava atiyordum 😂😂 yani o sevincten boyu qramini hic dusunmedim
Emel2328 Asya23 bebek gelişiminde boyun hiç bir etkisi yok boy genetikle alakalıdır.. ilerleyen haftalarda bebek gelişimi için kilosu etken olacak onun içinde daha çok vaktiniz var bir kaç gün sonra 37 haftalık olacaz boyundan çok kilosunun takibini yapıyoruz
leyla25 Asya23 32.haftamdayım şu zamana kadar bebeğimin boyunu hiç öğrenmedim gerekte yok o ölçüler zaten tahmini cihaz ölçüleri net soyleyemez, doktorum da hiç soylemedi her kontrolde sadece kilosunu söyler. Yani buna hiç takılmayın sağlıklı olsun yeter :)
Zuzum577 Gulanelis o haftalarda hamile koduna girdigimden merak edemedim bide kayinvalidemde olmustu belki ondan boyle oldu