Tazeanne-96 Merhaba hanımlar , hamilelikte sol tarafa yatmayı öneriyorlar 4 aydan sonra fakat benim sol tarafım sanki sırtımla beraber sıkışıyor öyle yatamıyorum . Böyle sorun yaşayan var mı . Önerisi olan var mı ? Yardımcılarınızı bekliyorum.
Mom20_ Tazeanne-96 aynen vala 37 haftalik olucam sol tarafim curudu resmen bi ara saga yatmayi denedim doktorum kizdi
Gunes24 Tazeanne-96 Sola yatmak daha faydalı fakat robot değiliz bazen sağa da yatıyorum. Uykumda farkında olmadan dönebiliyorum da. Çok kasıyordum ilk zamanlar ama artık sona yaklaştım ve zaten uyumak ölüm nasıl rahat ediyorsam öyle uyuyorum 🤓
Masalimobenim Tazeanne-96 benimde solum ama kürek kemiğimin altında başparmak büyüklüğünde bi nokta açısından geçen ağladım özellikle oturunca oluyo ayakta rahatlıyorum biraz bugün dr a da sordum normal dedi ama sadece tek bi nokta olması bazen tedirgin ediyo beni 2 tane ilaç werdi yarın alıcam bakalım
gozdesh Tazeanne-96 hamile kalmadan önce hep soluma dönük yatardım şuan sola dönüp yatmak o kadar zor geliyo ki. zaten yarım yamalak bi uyku düzeni oluştu sağa dönük yatıyorum mecbur. yüzüstü hariç nasıl rahat ediliyosa öyle uyunmalı demişti bi dr bugün izlediğim videoda, tabii herhangi riskli bi durum yoksa
MinikTavsanim Mom20_ neden cnm ben sola yatamıyorum mecbur sağıma yatıyorum çoğu zaman sola yatınca kalbim ağrıyor
Mom20_ MinikTavsanim vala bnde sola yatamiyom cunku cok agriyor sol tarafim ama doktorum yabanci ben yurtdisindsyim surdkli bana sola yat diyor
Tazeanne-96 MinikTavsanim e evet işte benim de oluyor .Hiç doktora sormadınız mı sok tarafım agrıyor . Yatamıyorum ne yapmalıyım diye
MinikTavsanim Tazeanne-96 yapıcak bise yok cnm napayım kalbim ağrıyor hem sağada yatılıyor yüzüstü ve sırtüstü zararlı