nazlidenz_47 Hanımlar 6 Haftalık gebeyim ilk hamileliğim o yuzden pek bi bilgim yok geçen hafta hastaneye gittim ama doktora soramadım özel bi soru olucak ama ilk 3 ayda ilişkiye girmek zararlı mı siz deneyimli güzel bayanlara sormak istedim 🙏❤️
Manyakcadl nazlidenz_47 birsey olmaz canim, sıkıntılı bir durum olsaydi doktor ozellikle girmeyin diye belirtirdi ama tabi yine de 12. Haftaya kdr pek fazla yapmamak da fayda var bu kendi fikrim
Pamuk_ilknur14 nazlidenz_47 bi zararı olmaz çok şükür benim de hiç bir sorunum yoktu ama doktor 3 ayı doldurana kadar tavsiye etmedi biraz daha sabır bence☺️
Mervegcl nazlidenz_47 benim hiç bir riskim yoktu ama doktorum olmasa daha iyi olur dedi bence biraz sabredebilirsiniz bebiş için
basakaydemir nazlidenz_47 benim doktorum ilk üç ay yapma dedi ben sordum söyledi . Bi riskim de yoktu gayet iyi gidiyordu herşey
melegim00 Bende daha yeniyim ve doktorum ben önermiyorum demişti . Bir önceki gebeligimde kanamalarım oluyordu oda öyle önermişti . Şuan iyiyim fakat ara vericez ama yapabilirsiniz diyenlerde oluyor