Bu hafta artık iyice ağırlaştım kızlar. Oturuyorum popom acıyor. Yan yatıp uzanıyorum kolum kopuyor. Sırt üstü uzanıyorum kalkarken belim kitleniyor resmen kalkamıyorum. Kendimi yuvarlayarak kalkıyorum. Ayağa kalkınca bacak aram ağrıyor. Ve tospik 2 gündür karnımın sol tarafını deldi . Böyle ayağını kaburgalarıma ittiriyor sanki. Karnıma arada sancılar giriyor 😒 sanki çok az kaldı. Geldi gelecek 😲