Ahsenakkaya Merhaba anneler ❤️ 22 haftalık olduğunda detaylı ultrason ayrıntılı ultrason olarak da biliniyor sanırsam onda bebeğin organlarına mı bakılıyor biliyormusunuz , herhangi bir sorun çıkan oldumu Bilgilendirebilirmisiniz
nazli-52 Ahsenakkaya evet 23. Haftaya kadar yapılıyor ve bebeğim tüm organlarına bakiliyir inceleniyor Bi sorun var mı Bi rahatsızlığı var mı diye kontrol ediliyor. Bence hiç bir testi yaptırmayıp bunu yaptırmak en doğrusu
DamlaNur29 Ahsenakkaya bende bugün yaptırdım yaklasık yarım saat sürdü diyebilirim cok güzel bişey hele renkli resmi ni verdi daha baska bişey ama herseyden önce saglıgu tabi doktor yüzde 90 saglıklı dedi ama kagıtta 1 tur kordon dolanması yazıyodu anlamadım umarım bişeyi yoktur gidince göstericem doktoruma hatta post açtım yazanda olmadı 😥
Bsrlmnemr Ahsenakkaya bebeğin tüm organları inceleniyor aynı zamanda sizde de rahim ağzı uzunluğu vs gibi durumlar inceleniyor..
Misssimsek Ahsenakkaya ben minicik bobreklerine kadar görmüştüm 😍 renkli değildi ama azıcık ağzını ve burnunu da gördük. Birde bizim sipa sürpriz yaptı erkek olduğunu öğrendik o güne kadar kız biliyorduk 😂 çok şükür bir sorun cikmadi. Sende güzel haberler alırsın inşallah 💕
Ssulecik2817 nazli-52 24 hafta olsa bakılmaz mı bilginiz var mı ben ancak ozaman gidebilirim detaylı ultrasona
nazli-52 Ssulecik2817 kan kocatepe diye Bi doktor var 24. Haftaya kadar da yapılabiliyor diyor. Tam Bi bilgim yok bu konuda isterseniz arayıp sorabilirsiniz doktorunuz sorun
Kuzeymiraa Ahsenakkaya ben 23. Haftanın sonlarında gittim 24. Haftaya kadar zaten gicebilirsniz bence. Bebeğin kalbine giden damarlarına kadar herşeyine bakılıyor iyi Gitmişim diyorum en azından bir sorun olursa doğumdan sonra hemen müdehale edilebilir allah korusun tabiki. Yaptırın mutlaka allahın izniyle sağlıklı olsun bebekler 🙏💋
Bsrlmnemr HGa karından bakılıyor bi risk durumu olursa yani kısalık tespit edilirse alttan muane oluyorsun
Ceydaackgz HGa ultrasonla bakarken bebeğe anneye de bakıyorlar. Benim doktorumda organlarımı incelemişti. Bebek kadar anne de önemli demiş böbrek safra kesesi rahim herşeye baktı iyi çalışıyormu diye. Bir saat sürmüştü benim de.. kesinlikle çok gerekli