bende 37deyim ama sikayetim yok mis gibi yatiyorum hayret ediyirum kendime kelebek gibi hissediyorum kendimi sadece biraz agurlik var bebek yerlestigi icin ama karnim indigi icin gene cok rahstim hafifim bide bu aralar midem çok yanıyor şükür ki uykuda sorubum yok ama korkudan ne tapacagimi sasirdim cok korkuyom