aydnesen06 bende de kansızlık var çok ,ama doğumuma çok var 18 haftalığım. Günde 2 kere demir ilacı kullanıyorum. Birdi ikiye çıkardı doktorum. En iyi yorumu doktorun yapacaktır canım ama ilaç kullanabilseydin keşke. Benim bildiğim çocuğa zararı olmuyor da sen doğumda çok kan kaybediyorsun ekstra o oyüzden kana ihtiyacımız var. Pekmez falan iç ama ilaç kadar etkili olmuyor ki o da.