Tecrübeli anneler ve anne adayları; bu yalancı kasılma dedikleri neden oluyor? Yani şunu merak ediyorum şimdi ben 39+5 oldum. Hafif hafif adet ağrıları gibi tatlı tatlı ağrılarım oluyor. Tabi takip ediyorum devamı olmuyor ya da bir kaç saatte bir tekrar ediyor. Bunlar doğuma hazırlık düzensiz sancılar. Peki bu sancılar açılmayı mı hızlandırıyor? Doğuma tam olarak katkısı ne bizi alıştırmak mı?
Öyle takıldı aklıma bir fikri olan var mı ya da benim gibi bu tarz saçma şeyleri merak eden 😂