birglll_y ilk dogumumda bende 25 kilo ile tamamlamıştım bi senede verdim çok diyetler yaptım tabi ama gitti yani sonuçta takmayın kafanıza valla nasıl alıyosak veriyoruzda yeterki kilona alışıp aman diyip gecme ben aynalarla hep küstüm ancak o sekilde zayıfladım aman ye diyenlere kulagımı tıkadım halinize alışmayın gerisi kolay