birglll_y Mrb arkadaslar skolyoz ameliyati oldugum icin dogumum sezeryan olacak suan 36+3 haftaligiz ve sezeryanda sut gec geliyor gibi soylentiler var .. bestlak damlayi onerenler oldu acaba kullandiniz mi tavsiye eder misiniz ?
isimsizbebek birglll_y sütun geç gelmssi doğum şekli ile çok da ilgili değil. Emzirme danışmanları böyle söylüyor. Bende sezaryan oldum sütüm geldi ama şarıl şarıl değil . Hemşireler memeler musluk degil ilk birkaç gün gelmemesi normal dedi. Bestlak bende kullandım ama çok işime yaramadı. Kimi de çok memnun. Ama denemenizde fayda var bence.
SnmTt birglll_y evet sezaryenden sonra süt geç geliyo ama emdikçe açılıyo kanallar. Ben bestlakın inanılmaz faydasını gördüm hatta bıraktığım az sütüm azalıyo o derece.doğumdan bi iki gün önce başlayın bence