Selam arkadaşlar sabah az bi ıslaklıkla uyandım ve bu gün boyu devam etti acaba idrarmı kaçırıyorum suyum mu gelio bu saate kadar 7 8 kez iç çamaşırım ıslandı suyun gelmesi için çok erken deil mi ? Birde su böyle Aralıklarla da gelirmi endişelendim :(