Perşembe sabahı genel anestezi ile sezeryan doguma gireceğim.Ileri bel fıtığımdan dolayı belden iğne alamıyorum..Genel anestezi olmak istemiyordum çünkü dogumdan sonra bebegi goremeyecegim ve uyanma sürem ondan daha sonra olacak..Genel anestezi ile dogum yaoanlar varsa onları dinlemek isterim..Süreç ile ilgili anne ve bebek ile ilgili bilgim yok..:( Doğumun mutluluguna bile varamadım kafamdaki sorulardan.