Bende 35 haftalık hamileyim gebe kalmadan öncede zaten troid rahatsızlığım vardı Levotiron 75 mg kullanıyorum her sabah aç karnına ilaç kullanımınızı aksatmayın hiç bişey olmaz Allahın izniyle doğumdan sonrada kalıcı olabiliyor bazı kişilerde doğumdan sonra tekrar tahlil yapıp bir süre daha kullanmanızı öneririm