busra4259 yok canim ufacik bir ekran vardi bana zaten Allah muhafaza hic bir sey gostermedi kendine cevirdi ekrani bakti. Iyi hersey dedi okadar. 17 haftalik hamişligimde ilk devlete gidişimdi zaten doktorumdan ve gittigim hastaneden cok memnunum bugun degerlerini bir kez daha anladim. Resmen ilgilenmediler bilgilendirmediler ilac kullaniyomuyum vitamin aliyomuyum en azindan bir konusun yahu benimle djmi ama. Rabbim durumu olmayip devlete mecbur olan herkesi iyi insanlarla karsilastirsin insallah. Özeli övmuyorum biz birer müsferiyiz özeldede ama yinede his olarak iiyi hissettiriyolar gercekten cok sükur.