Srnsnkl Esraca 9 Şubat olur mu😇 var canım çünkü artık bebişlerimiz büyümeye gelişmeye başladı rahmimizde genişliyor haliyle o yüzden normal bu ağrılar 😊
Esraca Srnsnkl olur canım neden olmasın 🥰🤗😍 büyüsün ler de kucaklarımıza sağlıcakla alalım inşaallah 🙏🤲
Nacarserap Bende 1 şubat hamişlerindenim😊 benimde belim ve kasıklarım çok agrıyor adet olacakmiş gibi bjr ağrı
busra4259 Melisasam yani kaç hafta kaç günlüklen öğrenmiş oldun canım, bide daha önce tahmin etmişler miydi?
Melisasam Esraca cok tesekkurederim Allah hepimize bebeklerimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin.