PinarY Adatıp Reyhan Kaplan Hafızoğlu’na gidebilirsin canım. Ben hamileliğimin başından beri ona giderim ve çok memnunum☺️
Aysenurmurat Beyhekim sedat umur üzerine tanımam ilgisi alakası tatlı dili herşeyiyle mükemmel bi doktor en başından beridir ona gidiyoruz 29+1 olduk doğumda da onla beraber olucaz inşallah🙏🏻
Deriyy54 Aysenurmurat aynen canim baya ilgili bir doktor bakalım yarın çatı muaynem var ne diyecek dogum icin🙈
ZeynepBeren Medar hast. İlknur hanıma gidiyorum, memnunum. Burada yazılan doktorları da iyi diye duydum hep 🥰 aslında bir kaç doktora gidip içine sineni seçsen, daha iyi oluyor.
Gamzes54 ZeynepBeren eşim de medara gıdelım dıye tutturdu akşam, ilknur Hanımı düşünmüştüm ben de ilk ona gıdeyım memnun kalırsam o zaman devam ederım teşekkür ederim 😍
Zeyyaleyyy İlknur hanıma gidiyorum Sevilay hanımla arasında çok kararsız kalmıştım ama İlknur hanım çok tatlı dilli bi abla gibi yaklaştı onunla devam edeceğim 😊
Ozge8954 Medar ilknur hanıma gidiyorum cok memnunum 5 arkadaşım kendisinde doğum yaptı cok mennun kaldilar 4 arkadas beraber gidiyoruz cok memnunuz