Like52 İyi akşamlar dünyanın en güzel duygusu bu bence hep rahatsizlıklarla yazmıştım buraya şimdide oğlumla ilk karşılıklı konuşmamız gibi birsey suan bile tepkiliyorr 😍😍😍allahım isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin ❤️Bu arada 21+1 hafta olduk 🥰
busra2512 Like52 25 26 haftalarda daha da güzel görüntülere şahit olacaksınız inşallah canım göbeğin dalga dalga olacak 🥰 biz 27+1 olduk maşallah ı var oğluşumun 🤗
Imfromlastnight Ayy deminden beri ben de izliyorum💗💗 çok güzel karnımı kaldırıyor resmen:)) şimdiden eriyoruz. Bi de görsek😍 22 haftalığız bizde
Like52 Merve39 normalde hep ekşi yerdim son bir haftadır tatlı yiyordum canım istedi daha hareketlı oldu galıba şimdi daha net görüyorum yerim ben onu 🥰
Like52 Esranur2 16 haftadan beri hep bir pıt pıt bişeyler çarşıda bugün ilk kez vurudugunu net gördüm dışardan konuştukça tepkı verıyor 🥰
Like52 busra2512 inşallah inşallah Allah’ın izniyle 🥰allahım sağlıkla almayı nasıp etsin şeninde olgusunu kucagına🥰
leyla25 Like52 canım o duygu zaten öyle güzel ki , şimdi 32.haftamdayım telefonla oynarken elım karnımın üstünde oluyor resmen vuruşuyla elımı havaya kaldırıyor 😂 daha neler hissediceksin öyle değişik duygu ki 🥰🥰
Ga0312 Kızlar kaçıncı haftada hissediliyor ben 19+4 üm hala hissedemiyorum sürekli elim karnımda bekliyorum 😅
Like52 Ga0312 ara ara bişeyler oluyor du bende ama bebek güçlendikçe daha ney hıssediliyor 21 de ben net hissettim dıgerleri bazen pıt pıt 😂
Gunesana Zayıf anneler daha erken ve net hissediyorlar sanirim . Benim boyum 170 72 kiloyla başladık . 21.haftadayız hala çok net bir hareket yok