MucizeM_5 ben 9.ayimdayim ilk 3.5 ay çok kotuydum artık yazma bagliyordum burun ve ağzıma yumoş kokusu , hamileligimdeki dinlediğim şarkılar filmler tekrar karşıma çıktığında midem kalkıyor demekki kalıcı bir şeymiş ve işin kötüsü çoğu kişi inanmıyor du naz yapıldığını sanıyorlardı