Merhabalar reglym 5 gün gecikti normalde asla gecikme yaşamam bir kaç gündür de kahverengi lekelenme yaşıyorum ama devam etmiyor ara ara oluyor bitiyor bir kaç gün önce test yaptım negatif çıktı yarın doktor randevum var ama sizlere danışmak istedim hamile olma ihtimalim var mıdır?