Gamzesurucu Merhaba kizlar bugun normallesme surecine girildi ya hayat hastanesine bugun giden oldu mu? Artik babayi aliyolar mi muayeneye. Bu hafta kontrolum var cinsiyet ogrenicez ve esimin de girmesini istiyorum.
OZKUP453 Gamzesurucu ben gittim bir kaç gün önce , henüz almıyorlar ve yaklaşık iki ay daha almayacağız dedi doktorum 🥺
Zbyd_123 Gamzesurucu canım doktorun kim ben henüz doktor edinemedim de. Doğum ücreti ne kadar memnunmusun 😇🥰
Gamzesurucu OZKUP453 teşekkür ederim ben de bugun gittim almiyolarmis :/ baska hastanelerde alıyorlar da o yüzden sordum
Gamzesurucu Zbyd_123 yeni gordum kusura bakmayin naile gokce akagunduz doktorum simdilik memnunum. Dogum kasimda olacak insallah. Haziran zammıyla 2950 gbi bir sey soylediler dogum fiyatlarina