Meryemcelik selam canım 11.haftada aynı sorunu yaşamıştım dra gitmeni öneririm ya da drunu arayabiliyosan danış . Kanama ile gitmiştim ben progestan iğne verdi drum kesede kanama yoktu bebek iyiydi .şimdi hapını kullanıyorum iğneden snra kahverengi leke olarak devam etmişti drum normal içeride biriken eski kanama olduğunu belirtmişti.Bence druna bildir için rahatlasın