Arkadaşlar merhaba ben şuan 16 haftalığım bugün patronumla konuştuk da yılbaşından sonra ayrılıcam yolum çok uzun 1buçuk saat sürdüğü için patronumda ben ne gerekiyorsa yaparım kızım rapor falan bi şekilde idare edersin ondan sonra işsizlik maaşı almak istersen çıktı göster dersen gösteririm hani nasıl senin için iyi olursa öyle yaparım araştır dedi Napmam lazım benim prosedürleri falan hiç bilmiyorum 😏