Kumsaln_annesi uyuşturmadan taktılar bana da sondayı ama bi kaç saniye de acısı geçiyor zaten, acı da değil daha çok rahatsızlık hissetmiştim, sezaryenım çok iyi geçmişti ama sanırım o anki panik ve öncesinde yaşananların da etkisi ile çok fazla etkilendim ve doğumdan bende korkuyorum