Kızlar su an 10+3 hamileyim. 8+4 ken crl 24mm ydi. Bugun doktora gittim ultrasoj vermedi ama kendim gordum kenarda 30 yaziyordu buyuk ihtimal crl yi gordum. Bu haftalikken bebegin 30 mm olmasi normal mi? Yanlis gormus olabilir miyim? Yada dogruysa sıkıntı bişiy mi bu