Mrvaklynr Kızlar merhaba 6+2 haftalık gebeyim bugün çamurumsu lekelenme yaşadım iç çamaşırımı batırmıştı başına gelen var mı böyle bir durum ☹️ Bu üçüncü gebeliğim ilk ikisini zaten kaybetmiştim ne olur bana dua edin
Tekinnn Mrvaklynr mutlaka doktoruna danış mümkünse gidip bebeğini gör. O lekelenmeler sonrası ben 2 bebeğimi kaybettim 😒 korkutmak istemem ama
Tgncr05 Mrvaklynr korkmayın🤗 yerleşme kanamasıdır o bebeğiniz keseye yerleşiyor lekelenme o yüzden tabi aşırı kanamanız ve dayanılmaz kasık ağrılarınız olursa gidin onun haricinde bu tür şeyler normal 🥰 mesela yerleşme kanaması çoğu insanlarda olmuyor bende olmadı kişiden kişiye değişiyor🤗
Tugce1803 Mrvaklynr kimsenin dediğine aldırma yerleşme derler düşük yaparsın ani kanamaya Allah korusun🤲🏻Doktoruna haber et ve acile git şimdi. Geçmiş olsun.
Meltem95 Başıma geldi bebek kendine yer yapiyor orada korkma yinede progestron destegi al doktorundan
tugce67-67 Mrvaklynr canım bende yaşadım doktorum progestan vermişti.hatta şey dedi yerleşme kanamasıda olabiliyor düşük belirtiside fakat bilemiyoruz demişti.mutlaka doktoruna söyle
Bgmky Mrvaklynr canım mutlaka doktorunla görüş. Sonrasında takip et kanama falan olmasın inşallah🤲🏻🙏🏻
imren91 Mrvaklynr İlk ikisini kaybetmişsiniz mutlaka doktorunuza söyleyin ya da acile gidin hemen müdahalede bulunsunlar. İhmale gelmez Allah korusun
Mrvaklynr imren91 doktora söyledim progestan başlattı gitmeme gerek yokmuş acile en iyi tedavi buymuş zaten
Mrvaklynr Tugce1803 hafta içi çağırdı zaten özel kliniğe gidiyordum öyle dedi en iyi tedavi yöntemi hap dedi