Damla3234 26 haftalıkken doktora sorduğumda kasık ağrım var diye “ evet normal rahim yukarı çıkıyor özellikle sağ kasıkta çok hissedersin, belin de ağrır” dedi ki evet belim ağrıyor. Bazen büyük tuvalete sıkışmışım gibi karın ağrım oluyo sonra geçiyo dedim, o da kasılmaymış 🤗