Ozgectndg Kızlar iyi aksamlar 16 haftalıgım kasıklarımda bebegimin oldugu taraflarda bugün yogunlukla seğirme oluyor bi sol bi sağ tarafımda bu konuda daha öncede post açmıştım sizce bu sefer dogru hissediyormuyum? Kızımın hareketlerimi bunlar?
Tucenur Ozgectndg bnde ilk 16 haftamda hissettim ufacık seyirme şeklinde peşpeşe 3 kere 🌸 cok şükür 31 haftaya giricez ❤️🌸
tugce67-67 Ozgectndg canım bende 16 da hissettim göz seğirmesi küçük pıtırtı gibi oluyor.55 kiloydum doktorum evet o bebek demişti😂yani gaz dolanmasıyla ikisini ayırt edebiliyorsan evet minik bebeğin🤗biz 34 olduk artık uyusa diye laf ediyorum😂😂
Ozgectndg 1Anne_ kızımın oldugunu biliyordum hissediyordum ben ama netliğim yoktu bugün gördük sonunda kız oldugunu kanıtladık :)
1Anne_ Ozgectndg allah bağışlasın cnm sevindim 16m haftada hissedilir mi bilmiyorum ben çok geç hissettim
Ozgectndg 1Anne_ amin canım saol valla 16 da hisseden cok olmuş ben 13’den beri hissediyor gibiyim ama bugün cok başka sanki artık gördünüz beni görürsün sen anne der gibi😅 kasıklarımda bi kıpırdanma var
Ozgectndg tugce67-67 gaz degil ya bagırsak tarafındada degil bebişin oldugu yerde gaz gibi dolanan ama oyle olmayan bir seğirme bugün gün içinde 3,5 sefer oldu saglıkla gelsin minişin :)🙏
tugce67-67 Ozgectndg saol kuzum sende sağlıcakla kucağına al inşallah🤗sık sık hissetmezsen korkma 22 ye kadar falan çok hissedilmiyor çünkü🤗