Kızlar 5 gündür vücudumun heryerinde sivrisinek kaşıntısı gibi kaşıntı ve kırmızı kabarcıklar sivilce gibi izler çıkıyo aynısı annemdede oldu evin diğer üyelerinde bişey yok.anneme böcek ısırığı bana besin alerjisi dedi doktor krem falan verdi bana ama geçmiyo kadın doğum doktoruma daha gitmedim haberi yok bebeğe zararı varmı bu olayın onuda bilmiyorum.başına gelen varmı?