Doktoruna mutlaka gözük 33+6 Dayım bir haftadır sancım kasıklarda var bugün kontrolde nts de sancılar çıktı ve rahim ağzında yumuşama olmuş bebek aşağıda doğum için zorluyor dedi yatış yaptılar iğneler yapıldı kontrollerimi haftada iki kereye çıkardı şimdi taburcu oluyoruz evimiz yakın hastaneye diye evimde yatmak istedim