Ozlemkubra Dzeyy biZde aldık ama daha kullanmadık kurmadık vaktimiz var diye. Mağazada denediğimde midoya göre dhaa iyiydi yolda sürmesi tekerleri büyük olduğu için
Dzeyy Zsahin kurdunuz mu peki puseti takınca sanki sürerken değilde tutup biraz sallayınca biraz fazla sallanıyo gibime geldi hepsi mi öyle acaba
Aysenur94 Dzeyy biz de aldık kurduk. Evet anakucağı sürerken değil de tutunca böyle sallanıyo onu ben de farketmiştim hepsi aynı demek ki