Kizlar merhaba 30+5 haftamdayim. Ellerim ayaklarim ve bacaklarim cok sisti asiri ödem topluyor vucudum. Tansiyon problemimde yok gunluk 30 dakika yuruyorum. Ama ayakkabilarim olmuyor artik kendimi cok agir hissediyorum ve yorgun. Var mi ayni durumda olanlar sizler neler yapiyorsunuz ?