Merhaba hanımlar..
Beni endişelendiren bi sorunum var..Ben 5+1 haftalık hamileyim ve hiçbir şey yiyemiyorum.Yemekleri düşününce bile midem bulanıyo.Yağlı şeylerden tiksindim hamile kaldıktan sonra..Hiçbir şey yiyemediğim için aşırı halsiz oluyorum,başım gözüm dönüyor yattığım yerden kalkamıyorum😔Hatta hamile kaldığımı ilk öğrendiğimde zevkle yediğim şeyler aklıma gelince midem bulanıyo hemen..Salatalık,domates bile yiyemiyorum onlardan da tiksindim.Sadece haşlanmış yumurta,meyve ve zorla ceviz yiyebiliyorum.Var mı böyle bi problem yaşayan bi yardımcı olsa bana.Ne yapmalıyım? Bebeğin gelişme dönemi olduğu için onu biçok şeyden mahrum bırakıyormuşum gibi hissediyorum.Tavsiyelerinize talibim,merakla bekliyorum 🙏🏻