Kızlarınıza hangi isimleri koydunuz anneler 🧿💗
elif00000 Mabel:)
elif00000 kızım olsaydı defne koyacaktım ama oğlum oluyor ❤️
Bende bulAmıyorum
kızım olsaydı ‘Maya’ ve ‘Alin’ düşünürdüm 🌺
Mevsim 🌼