didem_guney şeker yüklemesinin bebeğede sizede zararı yoktur tam tersine yararı vardır. Çünkü şeker yüklemesi ile annede gebelik şekeri riski var mı yok mu diye araştırırız vee eğer bunun ihtimali varsa bile anneyi doktorlarımıza yönlendirip gerekli önlemleri alırız gebelikte şeker hem anne hemde bebek için tehlikelidir vee o içtiğimiz şekerli suların değeri sadece 2 dilim baklavaya eşittir. Yani yaptırmanız da fayda vardır.