Nilcem Kızlar 4 gün önce sezeryanla doğum yaptım göğüslerimden tam süt gelmiyor sarı su geldi ama sütün devamı yok göğüslerim çok şişti ve aşırı derece canım yanıyor titriyorum üşüyorum doktor mastit olmuş dedi böyle olan varmı
Beyza26 Nilcem bi arkadaşım olmuştu sütünüzü sağarsanız bı sıkıntıları yaşamazsınız ve sıcak kompres yapın göğüslerinize Allah şifa versin 🙏🏼
Halekd Nilcem mastit için lahananın işe yaradığını duymuştum. Bir çok ebe ve doula bunu tavsiye ediyor. Tam nasıl yapılıyor bilmiyorum ama bi araştırın eminim bir sonuca varacaksınız
Gzm_oyku Logizma tarzı vsey denıyor sanırm halk arasında sık sık sag ve etrafında bunun ıcın okuycak vırını bul 3 gun okut sagarsan cok rahatlıcaksın gecmıs olsn
Gzm_oyku Nilcem onu okuyanlar bılıyor canım nazar duası gıbı omunuyor sanırım gecen arkadasım oldu okuttu uc gun rahatladı rabbım sıfa versın tez zamanda mutlaka sagmaya calıs