Aysenurr25 cico-20 çalışmak sıkıntı değilde hastanedeyim sürekli dikkat etmekle geçti malesef birde maskeyle çalışmak çok zorladı
cico-20 Bende cok gergındım yaa. Sürekli maske taktım durdum. Herkesten kactm valla nasıl geccek bu gunler bılmıyorum
Aysenurr25 cico-20 baya etkinlik yapılıyor haberlere de çıktı bu hamilelere idari izin ama bakandan hala cevap yok bu hafta içerisinde belli olur bence verip vermeyecekleri
cico-20 Aysenurr25 aynenn versınler yaa senın gbı saglıkcı olanlar dha da rısk cunku. Yaa bız kontrole gtmıyoz dogru durust smdı tum gun ısyerındeyz.
Hzlrfk Bende hastanedeyim, dün gece pek uyuyamadım tedirgin gittim. Dikkat etmeye çalıştım ama toplu taşıma beni çok düşündürüyor 🤦♀️