Canım bende aynı durumdayım bugun tam 30 haftalık oldum ve 28 haftalıkken jinekolog bana suyun tam bi tık fazla, 2 hafta sonra tekrar gel dedi.
Aylardır kendi doktorum suyun cok iyi diyordu, kendisi de dogum izninde bende mecbur başka doktora gidiyorum (cok daha tecrübeli ve iyi bi dr, bilgisine cok güveniyorum). Bu hafta cuma tekrar gidicem. Bakalım cok merak ediyorum… Benimde şekerim temiz hatta cok iyi bi derecede cıktı ve nipt testimde tertemiz cıktı. Rabbim büyün hamişlere yardım etsin🌸 Kafana takma ve sakın internete bakma 🤦🏻♀️ ben baktım ve o gün deli gibi aglayıp üzülmüştüm…